Opinia użytkownika: Klient_wjod
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W dniu 12-06-2020 dokonałem zakupu kilku mebli do łazienki. Godzinę trzeba było oczekiwać na wydanie towaru w sklepie, w którym nie załączono klimatyzacji , a w tym dniu akurat był upał. Po opłaceniu w kasie okazało się , że z cena jednego z mebli jest wyższa niż na stoisku. Kolejne stanie w kolejce do punktu obsługi klienta, powrót do alejki, wypisanie ponowne właściwego mebla, choć wcześniej palcem wskazano towar. Ponowne wydanie towaru, do kasy, do punktu obsługi klienta po odbiór kwoty za niewłaściwie wypisany i pobrany towar. Różnica w cenie towaru to 143,00pln. Czas od zakupu do wyjścia ze sklepu to ok. dwóch godzin. Brak kompetencji pracowników alejki, w której pobierano towar, słaba logistyka przy wydawaniu towaru, wysoka temperatura otoczenia w sklepie, gdzie należy nosić maseczki . W tym dniu zakupy to była udręka . Jeszcze nie wiem czy wszystko jest ok, bo nie zmontowano wszystkiego.