Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_iLGS

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Po 2 tygodniach zgłosiłem zaginięcie przesyłki, ponieważ nadal nie była dostarczona w deklarowanym terminie 2 dni. Kontaktowałem się 3x na infolinię, pisałem 3x maile bez żadnych skutków - za każdym razem "sprawdzamy sytuację", a tak na prawdę nic się nie działo. W końcu zgłosiłem roszczenie reklamacyjne i po 45 dniach od daty zgłoszenia w końcu otrzymałem decyzję(oczywiście w międzyczasie były przepychanki żeby tylko nie oddać należących mi się pieniędzy za paczkę). Co więcej w decyzji otrzymuję podstawę wartości przesyłki wycenionej przez inpost, a koszt paczki trafia na konto menadżera paczek - na jakiej podstawie?!?! Obsługa to jest żart, a zgłoszenia reklamacyjne kiedy coś zawalą jeszcze większe dno. -nieszanowanie klienta -kłamanie, że coś się dzieje w celu wyjaśnienia mojej sprawy -zrzucanie winy na klienta; brak odpowiedzialności -ustalanie stawek według "swoich widzi mi się" -brak zwrotu na konto bankowe, tylko na konto inpost -bezsensowne przedłużanie i zniechęcanie w celu wyjaśnienia i zwrotu - czekają na przedawnienie sprawy