Opinia użytkownika: Klient_7WOm
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Obsługa w salonie bez zarzutu. Obsługa przy stanowisku reklamacyjnym fatalna. Obsługa na infolinii fatalna. Kupiłam komodę i regał , termin dostawy pozytywnie mnie zaskoczył i ucieszył, ale to dopiero początek. Minął termin dostawy więc postanowiłam zadzwonić dowiedzieć się co się dzieje. Osoba która rozmawiała ze mną przez telefon wyśmiał mnie mówiąc że data podana na faktorze transportu to data kiedy meble zostaną wysłane z magazynu do salonu a ja otrzymam je trzy dni później. Minęły dwa tygodnie i mam paczki w domu. Radość była krótka bo okazało się że mam mebel którego nie zamawiałam. Telefon na infolinię , a tam pan mówi że trzeba złożyć pisemną reklamację. Sugerowałam żeby zadzwonił do właściwego salonu i zapytał bo pewnie jest pomyłka przy transporcie NIE taka jest odpowiedź. Sama musiałam pojechać i okazało się że faktycznie nastąpiła pomyłka. Przy tym wszystki ani razu nie usłyszałam słowa przepraszam.