Opinia użytkownika: Klient_bFLb
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Nie polecam zakupu sprzętu w NEONET. Fatalna obsługa klienta. Zakupiłam zamrażarkę Gorenje która zepsuła się pierwszy raz po miesiącu a następna awaria nastąpiła po roku. Powtórnie do wymiany jest termostat i kompresor. Po korespondencji z serwisem producenta otrzymałam oświadczenie o niemożliwości naprawy, które przesłałam 21.05.2020 do firmy NEONET wraz z reklamacja dotyczącą niezgodności towaru. Co prawda reklamację przyjęto zaproponowano odstąpienie od umowy i zwrot gotówki. Ale na tym się sprawa kończy. Co kilka dni otrzymuję maila o nowym terminie odbioru zepsutego sprzętu. Kurier nie przyjeżdża i pieniędzy do dzisiejszego dnia nie otrzymałam a chciałabym zakupić nową zamrażarkę bo już niedługo będą owoce.Straciłam dużo pieniędzy bo musiałam 2 razy wyrzucić cały towar do kosza. Czekam kiedy w końcu otrzymam zwrot moich pieniędzy.