Opinia użytkownika: Klient_Q0sN
Dotycząca firmy: Pizzeria Sandra
Treść opinii: Witam brak szacunku dla klienta. A chodzi o zamówienie pizzy dla dzieci z okazji Dnia dziecka. Pizza zamówiona o godz. 15:07 po godzinie dzwoniąc dostajemy informowani że właśnie kierowca wyjechal ( cierpliwie czekamy ponieważ najlepsza pizza więc mogą być kolejki) no ale niestety mija godz 17!!! Adres podany był prawidłowo jak i podanie miejsca specjalnie by kierowca dobrze i szybko trafił. Ale dzwoniąc dowiaduje się że kierowca nie znalazł adresu że dzwonił nikt nie odbierał telefonu jak i był a nikogo nie było. Żadnego słowa przepraszam. Pisałem emaila na stronę pizzeri i również zero odzewu. I tak dbają o klienta. Nic byśmy nie mówili ale niestety dzieci się zawiodły bo czekać od 15 do 17:30 to już brak szacunku.