Opinia użytkownika: Klient_XFNn
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Takiej obojętności dla Klienta dawno nie widziałem. Brak kolejki, po drugiej stronie 2 osoby z obsługi walczą z wewnętrznymi rozchodami towaru. Podchodzę, kładę na ladę towar do zwrotu i fakturę. Brak zainteresowania. Mija 10 minut, załoga dalej walczy z własnym stanem magazynowym. Pojawia się trzecia osoba i kibicuje pozostałym w poszukiwaniu błędów. Mija kolejne 5 minut. Pytam grzecznie, czy to taki standardowy sposób obsługi Leroy, czy tylko ja mam pecha. Otrzymuję odpowiedź, że wykonują niezmiernie ważną czynność i jak skończą to się zainteresują moją sprawą. W końcu Pan łaskawie spogląda na mnie i nie zauważając leżącego towaru i faktury pyta o co chodzi. Potem już było z górki, ale wrażenia nie do zapomnienia. Tak trzymać, w końcu obsługa nie jest dla Klienta tylko dla sklepu ;) Miejsce akcji: Puławy, 04.06.2020 godz. 18.00 Jarek