Opinia użytkownika: Klient_jcey
Dotycząca firmy: Global - Serwis
Treść opinii: Zleciłem naprawę wyłamanego portu RJ-45 w laptopie i naprawę zawiasu. Na jakikolwiek kontakt czekałem 1.5 tygodnia. Poinformowali mnie, że obudowy dolnej nie mogą znaleźć ale posklejają wszystko i będzie ok. Namówili mnie, żeby w tym samym czasie wymienić pastę i wyczyścić laptop. Myśląc, że laptop będzie ok zgodziłem się. Po 2 dniach dzwonią, że protu jednak nie mogą naprawić ale wyczyścili laptop i za to należy się 200zł. Zostałem z czystym ale uszkodzonym laptopem, przez co kompletnie nieprzydatnym w mojej działalności. A serwisant doradzał, żeby sobie port na stałe sklejić z kablem, a sam przykleił taśmę klejącą - masakra. Wstydziliby się za coś takiego brać pieniądze. Obudowę zamówiłem sobie z Aliexpress i sam sobie wymienie, a do tego serwisu nigdy nie wróce.