Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_6kpq

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Sklep mediaexpert zrobił wszystko żebym napisał negatywną opinię. Na rozpatrzenie mojej reklamacji czekam już ponad 4 MIESIĄCE!!! I nie jest to związane z epidemią, ponieważ reklamacje złożyłem zanim się zaczęła. Przyczyną tak długiego okresu jest tylko i wyłącznie niekompetencja pracowników za co odpowiedzialność ponosi ich pracodawca, mediaexpert. Proszę sobie wyobrazić iż sklep internetowy mediaexpert odrzucał moje zgłoszenia reklamacji twierdząc iż nie mam prawa zgłaszać ich w taki sposób! Po 2 tygodniach przepychania z różnymi „konsultantami” z działu „obsługi klienta”, którym przytaczałem konkretne zapisy ustawy o rękojmi, dałem sobie spokój i wystąpiłem o pomoc prawną do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Dopiero pisemna interwencja Miejskiego Rzecznika Konsumentów zmusiła sklep mediaexpert do działania zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjęcia mojej reklamacji. Myślałem że teraz pójdzie szybko, jakże się myliłem…. Chyba w ramach zemsty postanowiono pokazać mi kto tu rządzi i doprowadzić do… no właśnie sklepie mediaexpert, co chcecie pokazać czy osiągnąć? Na przykład złośliwie umawiają kuriera na następny dzień po odbiór uszkodzonego towaru bez konsultacji ze mną czy dany dzień mi pasuje i bez określenia przedziału godzinowego co oznacza iż cały dzień mam siedzieć i czekać na kuriera. A jak chce zmienić datę czy adres odbioru to z nieskrywaną satysfakcją informują iż oczywiście, jest to możliwe, poprzez kontakt telefoniczny z infolinią. Wiedzą że na przepełnionej infolinii mediaexpert można spędzić kilka godzin i się nie połączyć. Żeby nie było, próbowałem, mój rekord to 39 minut i wysłuchanie komunikatu „jesteś 3 w kolejce”. Przy każdym kontakcie z mediaexpert czuje się tak jakbym za czasów komuny wchodził do pokoju urzędnika który właśnie konsumuje śniadanie. Do dnia dzisiejszego nikt z mediaexpert nie pofatygował się nawet ze słowem przepraszam, nie wspominając o jakiejś formie zadośćuczynienia za stracony czas i nerwy. Oczywiście reklamacja nadal nie jest rozpatrzona, a ponieważ dotyczy towaru bieżącej potrzeby zmuszony byłem zakupić kolejny nowy produkt. Bardzo negatywnie oceniam sklep mediaexpert, po zakupie klient nie ma co liczyć na jakiekolwiek wsparcie czy pomoc. Klient traktowany jest jak zło konieczne, a próba dochodzenia swoich ustawowych praw wymaga ogromu czasu, nerw i wsparcia instytucji państwowych.