Opinia użytkownika: Klient_qLhy
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Przykro było patrzeć na obsługę, rozmawiającą w skupisku na środku sklepu w obecności klientów. Doradcę z działu duże AGD musieliśmy zawołać i poczekać na jego przybycie. Potrzebowaliśmy więcej informacji na temat dostawy, promocji przy zakupie kilku urządzeń i modelu piekarnika, który na stronie jest dostępny, ale nie w tym punkcie. W sklepie gorąco, ale musieliśmy wytrzymać. Pod koniec postanowiliśmy kupić sobie nowy parowar. Urządzenie dobrze nam znane i często używane. Nie potrzebowaliśmy pomocy przy wyborze, który więc nie przeszkadzaliśmy sprzedawcom w rozmowie. Jednak podszedł do nas pracownik, który nie miał najmniejszego pojęcia o tym urządzeniu. Odczytał podstawowe informacje z opakowania na temat modelu, który miałam w ręce i dodał, jaka szkoda, że już się sprzedał ten model obok (zdecydowanie za drogi jak na tak proste urządzenie). My decyzję mieliśmy już podjętą, zanim doradca do nas przyszedł. Był jednak tak miły, że samodzielnie zaniósł pudełko do kasy, za co zapewne liczył na sprzedaż produktu na jego konto. Zabawna sytuacja, której nigdy nie zapomnę :D