Opinia użytkownika: Klient_Bi3q
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W dniu 28.05.2020 byłem w OBI (WARSZAWA, UL.Radzymińska 166).Obsługa sklepu jak najbardziej OK, ale to co się dzieje na parkingu to kompletne nieporozumienie. Dodam, że parkingiem zarządza firma ATPark. Po zaparkowaniu udałem się do parkomatu. Po powrocie za wycieraczką miałem już wezwanie do zapłaty za brak biletu. Cała operacja pobrania przeze mnie biletu i dojscia do auta trwała 7 minut (!!!). Pan wystawiający te wezwania najwyrażniej prowadzi swego rodzaju wyscigi. Dodam, że jestem osobom sprawną fizycznie, regularnie dbającą o kondycję. Aż strach pomysleć jakie szanse na uniknięcie podobnego wezwania mają osoby starsze, schorowane itp. Takie działania nie zachecają do korzystania z tego Marketu, a wrecz odwrotnie.