Opinia użytkownika: Klient_ecOd
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: ''wirtualna markiza'' , wg tego co każą śledzić przy dostawie towaru zakupionego przez ich stronę zamówioną markizę 19. maja odebrałem 26 maja / oszukują że dostawa trwa od 4 do 6 dni / , bo dziś jest 27 a ja markizy nie odebrałem, piszę nie odebrałem , bo wg nich '' zrealizowano wysyłkę '', ale co to znaczy ? kurier '' przehandlował '' ją na lewo ? , no dodzwonić się do nich nie idzie, mają podany taki nr telefonu , co to go wiadomo , że się nie odbiera , ''po cholerę będą nam zawracać...'' , chciałem nawet kupić taką samą markizę w obi tuż koło mnie, ale nie było komu mnie obsłużyć , '' zaraz ktoś do pana przyjdzie '' i oczywiście nie przyszedł, i co ciekawe tej samej markizy nie mieli w ofercie internetowej - ten bliski market to Jabłonna, a zamówiłem internetowo z Radzymińskiej, nie ma na ich stronie takiej opcji jak ''reklamacja niezrealizowanej dostawy'' , widać że to niemiecka solidność , no cóż mija już 45 minut jak wiszę na telefonie do nich, czas omijać obi z daleka.....