Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_qLhy

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Już na samym wejściu, ochroniarz prosi o zdezynfekowanie rąk oraz założenie rękawiczek jednorazowych. Sprawdza także obecność obowiązkowych maseczek na twarzach klientów przybyłych do sklepu. Przechodząc główną alejką, z łatwością można odszukać dział, który nas interesuje. Pomagają w tym szyldy zawieszone nad naszymi głowami. W tym sklepie są one także w języku czeskim. Wzdłuż głównej alejki, przy każdym dziale znajdują się stanowiska komputerowe, przy którym można odszukać jednego z pracowników działu. W obrębie tego stanowiska są umieszczone produkty na wyprzedaży, końcówki kolekcji czy produkty uszkodzone. Wszytko oznaczone nowymi cenami. Po wejściu na wybrany dział widać wyraźnie podział na kategorie produktów łatwo odszukać ten, który interesuje nas najbardziej. Półki wypełnione produktami, oznaczone cenami a niektóre z nich wyraźnie dostrzegalnymi etykietami w kolorze żółtym, mówiące o produkcie najtańszym w danym asortymencie. W razie potrzeby łatwo odszukać pracownika, który fachowo doradzi w wyborze produktu. Jeśli zdarzy się sytuacja, że dany pracownik jest z innego działu, bez problemu wezwie dla klienta osobę, która udzieli nam wszelkich odpowiedzi. Problem jest niestety z godzinami porannymi, kiedy doradcy znajdują się poza zasięgiem. Wymagać to może od klienta cierpliwości w oczekiwaniu na pomoc. Obsługa kasowa zawsze sprawnie skanuje produkty. W razie potrzeby opuszczają stanowisko, skanując produkty wielkogabarytowe lub ciężkie, które pozostają nadal na wózku sklepowym. Nigdy nie zapominają o proponowaniu produktów obecnych przy kasie oraz o posiadanie karty stałego klienta. W przypadku problemów z wydrukowaniem faktury w automacie, potrzebie wymiany czy zwrócenia niepotrzebnego produktu, punkt informacyjny zawsze sprawnie załatwi naszą sprawę i odpowie na ewentualne pytania. Przyjemnie robi się zakupy w tym sklepie.