Opinia użytkownika: Klient_Yfg0
Dotycząca firmy: 8a.pl
Treść opinii: Unikajcie tego sklepu. Nie uznają zwrotów! Wymyślają różne historie, np. że ubranie było prane, aby tylko nie przyjąć zwrotu. Jest wiele sklepów, które nie robią takich problemów więc nie ma co kupować w 8a. Wydają kupon rabatowy, ale nie można go użyć bo sklep internetowy akurat nie działa, a to przypadkowo ostatni dzień ważności kuponu. Sklep ma usterki i ignorują je od dawna, nawet po zgłoszeniu. Ogromne braki w asortymencie rozmiarowym. Brak porządnego systemu zwrotów - trzeba ręcznie wypełniać wniosek i samodzielnie pokrywać koszty wysyłki. Do sklepu stacjonarnego nie ma co jeździć bo asortyment bardzo ubogi, a pracownik i tak nie miał dla mnie czasu. Przy tak dużej konkurencji, która działa znacznie lepiej, kupowanie w 8a nie ma sensu.