Opinia użytkownika: Klient_SkM7
Dotycząca firmy: K&M Delikatesy
Treść opinii: Skorzystałam z oferty online K&M Delikatesy online szukając alternatywy dla niedostępnego Frisco. Nie ukrywam, że zachęcił mnie spory asortyment, duży wybór warzyw i owoców, szeroki wachlarz ryb, nabiału i mięs. Terminy nie okazały się bardzo odległe dlatego z zadowoleniem zarezerwowałam swoją dostawę na piątek w godzinach 17:00-18:00. Po pierwsze kierowca spóźnił się 30 minut, po drugie miał pretensję o to, że nie wychodzę po niego za szlaban na osiedlu. Zamówiłam mrożonki jednej ze znanych firm, ale otrzymałam innej, dużo tańsze, bez żadnej informacji, żadnego zwrotu pieniędzy, podobnie było z puszkami groszku oraz kukurydzy. Groszek to groszek, czemu się czepiam? Bo każdy produkt ma inną cenę i sklep powinien umieć tym zarządzać, albo dokonywać zwrotu lub proponować zamienniki i dopiero po naszej akceptacji je nam przywozić. Pan z K&M delikatesy zrzucał wszystkie produkty niechlujnie ze spadającą z nosa maseczką. Nie polecam!