Opinia użytkownika: Klient_OiUp
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Wysyłamy i dostajemy dziesiątki przesyłek, korzystamy także z DPD. Z kurierami różnie bywa, ale idzie wytrzymać. Tragedia jest za to w sytuacji, gdy zgubią paczkę, albo pomylą adresatów. Jeden z kilku przykładów: wysłaliśmy niedawno do klienta paczkę z częściami do wózków widłowych (metalowe obręcze). Klient dostał... paczkę z parą damskich butów. (???!!!). Dobra, zdarza się. Zareklamowaliśmy i zacżęły się schody. DPD z marszu odrzucił wszystkie reklamacje, twierdząc, że nie jesteśmy w stanie udowodnić, co było w paczce (!!!). Nasze części zaginęły, komuś zaginęła para butów, DPD ma to gdzieś. Mamy kilka takich kwiatków. Myślę, że tym praktykom powinien się przyjrzeć ktoś z centrali DPD w Niemczech, bo tutaj panuje prawdziwa anarchia (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)