Opinia użytkownika: Klient_ySb4
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W dniu 12.05.2020r zakupiłem piwo marki Żubr w ilości 48 sztuk,po czym okazało się już w domu iż piwo to miało datę ważności do dnia 6.05.2020r. Po zgłoszeniu na infolinię faktu i prośby zwrotu towaru oraz wymiany na świeży lub oddania pieniędzy zostałem poinformowany ,ze takiej możliwości nie ma.Sklep również nic sobie z tego faktu nie robi,twierdząc ,że takiego piwa nie sprzedali.Mam paragon oraz jestem nagrany na kamerach w tym dniu. Sprawy na pewno nie odpuszczę poprzez zgłoszenie do rzecznika,Kompania piwowarska również prosi o przesłanie dokumentacji,oraz prawnicy.Chciałem załatwic to ugodowo,jednak wasza siec potraktowała mnie jak osobę,która ma sobie to piwo wsadzic w buty.Nie polecam już waszej sieci sklepów,a sprawa będzie rozwojowa i mam nadzieje,ze znajdzie się więcej ludzi których oszukaliście.Nie mieliście prawa sprzedawac przeterminowanego produktu,a Ja nie musiałem sprawdzac daty spożycia.