Opinia użytkownika: Klient_PbwD
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Pierwszy raz miałam styczność z firmą, która w ogóle nie kontaktuje się z klientem w przypadku problemów z przesyłką, gdybym nie dopominała się o moje zamówienie poprzez maile i wielokrotne rozmowy z konsultantkami na chacie to pewnie ani paczka by nie dotarła, ani zwrotu pieniędzy bym nie dostała. Czekałam na zamówienie prawie 2 tygodnie, przez większość tego czasu miało status „wysłane”. Co osoba to inne informacje o tym, co się dzieje z moim zamówieniem. A to wysłane, ale nie ma numeru śledzenia, a to czeka w drogerii na odbiór przez kuriera, jutro powinien po nie przyjść, będzie pojutrze. A tu dzisiaj nagle mail, że zamówienie anulowane, bo nie mają produktu na stanie. „Produktu” w liczbie pojedynczej, a ja zamówiłam „produkty” w liczbie 9, które były wtedy na promocji, której dziś już nie ma. Zero przeprosin, czegokolwiek. Zdecydowanie odradzam, szkoda nerwów.