Opinia użytkownika: moby_wb
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Część personelu jest nieprzyjemna w obyciu, opryskliwa i nieuprzejma - odnosi się wrażenie, że jest tam za karę, a klienci to intruzi. Uważam, że nie na miejscu są prywatne rozmowy na kasach podczas pracy. Osoby zarządzające powinny pomyśleć nad wprowadzeniem systemu komunikacji między kasami tak by osoby na nich pracujące nie musiały do siebie krzyczeć w obecności obsługiwanych klientów. Byłem świadkiem sytuacji w początkowym okresie pandemii, kiedy to zebrany z grupie personel sklepu wbrew wytycznym dotyczącym zasad dystansowania społecznego "uciął" sobie pogawędkę, natomiast kiedy podszedł do zgromadzonych klient z jakimś pytaniem to jedna z Pań podnosząc niemalże krzyk domagała zachował dystans bo może ją zarazić. Była to o tyle rażąca sytuacja, że słusznie wymagając od klientów przestrzegania zachowania obowiązujących zasad dystansowania się, sam personel ich nie przestrzegał. Ponadto wyjątkowo raził sposób, w jaki to się odbyło. Czystość i asortymentowe zaopatrzenie sklepu na poziomie zadowalającym.