Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_deih

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Zero kontaktu w sprawie prostej reklamacji - od trzech miesięcy nie są w stanie korygować błędnego adresu na fakturze. Skąd go wzięli? Na pewno nie ode mnie. Podałem poprawny adres, a oni ściągnęli jakieś prehistoryczne dane. OK. Zdarza się. Tyko że mają gdzieś klienta. Zero reakcji na jakiekolwiek prośby. Dziś odebrałem kolejną przesyłkę - rozumiem, że paczkomat był pełny, ale przekierowanie pod dowolny adres gdzie muszę stać do sklepiku w kolejce, nie spełnia kryterium odbioru bez kontaktowego i zero zapytania, czy sobie tego życzę. To było moje ostatnie zamówienie paczkomatowe. Już nic przez tę badziewiastą firmę ani nie wyślę, ani nie zamówię. Swoich klientów mają tam, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. odtąd ma ich w tym samym miejscu.