Opinia użytkownika: Klient_NYwV
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Poprosiłam znajomego o kupno szafy tekstylnej z promocji bo w mieście w którym mieszkam sklep jest nieczynny. Na stanie w sklepie zalazłam 4 sztuki ale po wizycie znajomego w sklepie okazało się że szafy nie ma (to był czwartek lub piątek). Powiedziano mu ze szafa będzie w poniedziałek bo jest w tym dniu dostawa. Cały czas stan w sklepie pokazywał po kliknięciu na konkretne miasto 4. Stwierdzilam że zaloguje się i zaznaczę rezerwację produktu do odbioru w sklepie. I tak zrobiłam bo niezmiennie stanbył 4.Faktycznie produktu w sklepie nie było ale rezerwację robiłam w poniedziałek po 6 rano i stan ciągle 4 szt Szybko dostałam info ze można odebrać szafę. Nie rozumiem cudownego odnalezienia produktu dopiero po rezerwacji. Dlaczego nie można jej było kupić normalnie a nie po zalogowaniu gdzie stan był ciągle 4? Dziwne i chyba daje do myślenia że albo leniwi i niekompetentni pracownicy którym się nie chciało poszukać albo cudowna nocna dostawa.