Opinia użytkownika: Klient_gyBM
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Byłem w tym Pepco niedawno, robiąc drobne zakupy do domu. Sklep generalnie przestrzega zasad związanych z pandemią. Jedna ze sprzedawczyń ma wybudowane stanowisko przy samych drzwiach, pilnując, by wszyscy mieli maseczki i zakładali rękawiczki, a do tego przeciera ciągle koszyki płynem dezynfekującym, wszystkich miło witając. W sklepie panuje wielki porządek i czystość, i to nawet podczas tych licznych promocji, jakie w nim obowiązują. Sprzedawczynie poprawiają towar na półkach i na nowo wieszają porzucone przez klientów ubrania na bieżąco. Nie podoba mi się jednak to, że nie pilnowały zupełnie zachowywania odstępów przy kasie, przy której ludzie wręcz ocierali się o siebie, ale dodam, że w sklepie było naprawdę sporo osób, a trzy sprzedawczynie, z których przy kasie są tylko dwie, nie są w stanie zapanować nad tłumem, który rzuca się na promocje, jednak one nawet nie próbowały zareagować. Do tego zrobił się bałagan i nie było wiadomo, kto jest pierwszy i następny w kolejce, klienci podchodzili ze wszystkich stron, a sprzedawczynie zupełnie nie interesowały się, kto w jakiej kolejności podchodzi i obsługiwały tych, co dopiero się pojawili przed kasą przed tymi, którzy już przed nią stali dłuższą chwilę. Do tego ceny aktualne nie są wyszczególnione na półkach, czyli widzimy te sprzed promocji i dopiero przy kasie informują, że odliczają 30%. Poszedłem do Pepco, nie wiedząc o tych promocjach i byłem trochę wściekły, że ceny były stare wszędzie, bo gdybym o tym wiedział, zrobiłbym grubsze zakupy, a tak to nie chciało mi się już drugi raz stać w ogromnej kolejce.