Opinia użytkownika: Klient_gyBM
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: To, co mi się rzuciło w przypadku tego Rossmanna, to niezwykle dokładne przestrzeganie zaleceń, które wręcz przekracza ich zakres. Kiedy wszedłem do sklepu, sprzedawczynie miały oczywiście maseczki, co ma miejsce wszędzie. Sklep był niezwykle czysty, jedna ze sprzedawczyń ciągle biegała po nim ze środkiem odkażającym. Kiedy wybrałem już produkty, podszedłem do kasy. Zostałem powitany i uprzejmie poinformowany o tym, że preferowaną formą płatności jest zapłata przy kasie samoobsługowej, aby pracownicy byli chronieni i że sklep chce zminimalizować kontakt kasjerów z klientami. Podszedłem więc do terminala, ale ponieważ jeden produkt nabił się dwa razy, sprzedawczyni od razu podeszła, zanim zdążyłem ją poprosić i naprawiła błąd. Kiedy tylko odszedłem od kasy samoobsługowej, sprzedawczyni znów do niej podeszła i od razu ja zdezynfekowała. Pożegnała mnie przy tym uprzejmie, a kiedy już wyszedłem i byłem na zewnątrz, podeszła jeszcze do drzwi i spryskała klamkę płynem dezynfekującym. Pomimo ciężkiej sytuacji sklep był dobrze zaopatrzony, ceny bardzo fajne, jak zawsze, a do tego są ciągle promocje na wiele produktów.