Opinia użytkownika: Klient_gyBM
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Obsługa sklepu jest niezwykle sprawna i uprzejma. W sklepie spędziłem naprawdę niewiele czasu, sprzedawca nie zapomniał mnie też zapytać o aplikację Żappka, o czym w wielu sklepach tej sieci milczą, udając nawet bezczelnie, że nie słyszą, kiedy mówi się o chęci nabicia punktów, kasując zamówienie, zanim zdąży się je naliczyć. Sklep jest bardzo czysty, ale na półkach panuje nieraz spory bałagan, jakby mała wichurka tam przeszła i porozrzucała towar chaotycznie i czasem trudno jest coś znaleźć. Dość częste są też braki podstawowych produktów, takich jak mleko czy masło. Nie wiem, czy to problemy z dostawami, czy po prostu nie nadążają z wykładaniem ich na bieżąco. Plusem jest to, że chętnie informują tu o różnych promocjach.