Opinia użytkownika: Skorpion111
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Pracownicy cały czas kręcą się po sklepie, ale nie widać ukierunkowania na klienta, a raczej na szybkie pozbycie się problemu. Ciągłe odsyłanie do kogoś innego, ciągłe "udawanie (?)" braku czasu i nadmiaru obowiązków przy kliencie, który o coś zapyta, a następnie gromadzenie się gdzieś w bocznej alejce, w której zbierają się na "pogaduchy". Gratuluje kierownictwu placówki panowania nad personelem. A jakiś dyrektor regionalny coś zadziała? Dzięki tym "pogaduchom" dowiedziałem się co myślą o koledze, którego akurat nie ma w pracy oraz o innych sprawach prywatnych poszczególnych pracowników. Dużo ludzi w sklepie i ciężko się przemieszczać zachowując 2 m odległości, zwłaszcza jak alejki zastawione tak aby kanalizować ruch klientów zgodnie z wymaganiami marketingowców niż z wymaganiami zaleceń związanych z "zarazą". Co do asortymentu, to oczywiście brakuje wybranych elementów, np. metalowych kotew do pergoli, bo oczywiście kierownictwo nie załapało, że jest wiosna i takie rzeczy schodzą. Ceny też faktycznie są z gatunku „Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen” , cały czas w mojej ocenie wprowadza w błąd, bo ceny są wyższe niż u konkurencji w większości asortymentu. Swego czasu Komisja Etyki Reklamy uznała to za wprowadzanie w błą. Wybór należy do Państwa.