Opinia użytkownika: Paweł_1542
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: Sprzedawca obsługujący mnie na sali sprzedaży był miły i uprzejmy. W momencie pojawienia się w salonie od razu zostałem zauważony przez pracownika. Gdy zainteresowałem się konkretnym modelem pracownik zwrócił się do mnie z pytaniem "W czym mogę pomóc?" Po zaprezentowaniu obuwia pracownik zaproponował przymierzenie modelu, następnie podał drugi but z pary i zaproponował spacer po sklepie. Na moja obiekcję odnośnie jakości obuwia sprzedawca zareagował pozytywnie i komplementował wybrany model. Czułem zainteresowanie ze strony sprzedawcy, zarówno w momencie badania moich potrzeb, jak i podczas prezentacji obuwia. Pracownik wykazał się znajomością obuwia, przedstawił jego zalety. Opowiedział o sposobach pielęgnacji i zaprezentował środki pielęgnacyjne. Podczas transakcji dokładnie zapakował obuwie oraz przypiął paragon do książeczki. Podziękował za zakupy i zaprosił do kolejnej wizyty.