Opinia użytkownika: Klient_K8Bd
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: NIE POLECAM zamawiania przez internet z dostawą do domu. Zamówiłam ostatnio jeden produkt z dostawą w paczkomacie, co wyraźnie zaznaczyłam, takiego dostałam też maila z potwierdzeniem. Kilka dni później otrzymałam wiadomość, że kurier dpd przywiezie mi przesyłkę. Oczywiście na przesyłce było moje imię i nazwisko, ale adres paczkomatu, do którego miała zostać sostarczona przesyłka, bo tak składałam zamówienie, więc zadzwoniłam do kuriera i weszłam na stronę dpd, aby zmienić adres. Przesyłka miała zostać doręczona dzień później, lecz nie została. Tego samego dnia napisałam maila do hebe z prośbą o przesłanie przesyłki tak, jak było napisane w zamówieniu - do paczkomatu. Uzyskałam odpowiedź, że tak złożyłam właśnie zamówienie. Czekałam kilka dni, aby dzisiaj znowu dostać wiadomość od kuriera dpd, że doręczy moją przesyłkę. Niestety zrobiło się zamieszanie, bo mój adres został źle wczytany, mimo że zmieniłam go na mój poprawny adres i cudem otrzymałam przesyłkę, która jak się okazało, szła już do zwrotu, a opakowanie było zniszczone. Dzięki temu, że hebe nie uszanowało mojej prośby ani mojego maila z upomnieniem, że zamawiałam z dostawą w paczkomacie a nie przez kuriera, miałam kilka dni nerwówki i moja przesyłka została cudem doręczona na właściwy adres, nie mówiąc o tym, że opakowanie było całe zniszczone.