Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Jestem klientem tego banku od 8 lat, a sprawy zawsze załatwiam w tym samym oddziale. Najczęściej umawiam spotkanie online, a do oddziału udaję się o umówionej godzinie i ten sposób najbardziej mi odpowiada - oszczędzam czas i unikam kolejek. Podczas ostatniej wizyty otwierałam rachunek oszczędnościowy do prywatnego konta i cała wizyta zajęła tyle czasu, ile było potrzebne do sprawdzenia zgodności danych i podpisania dyspozycji. Wszystkie formalności zostały przygotowane wcześniej, poprzez zgłoszenie internetowe. Panie pracujące w oddziale wykazują się ogromem wiedzy i doświadczenia, a sam bank nie nęka dziesiątkami ofert kredytów i propozycji kart kredytowych. Oferta bankowości do tej pory nie wywierała wrażenia różnorodnością i nie była najkorzystniejsza na rynku, ale w ostatnim czasie wiele się w tej kwestii zmienia i bank coraz bardziej dostosowuje się do współczesnych wymogów konsumenta.