Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Jestem pod wrażeniem jakości obsługi klienta przez infolinię DPD Polska. Połączenie z infolinią było błyskawiczne, a zgłoszony problem z odbiorem paczki, został rozwiązany błyskawicznie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Pracownica infolinii była bardzo uprzejma, a przede wszystkim profesjonalnie przygotowana do obsługi klienta. Przez cały czas rozmowy czułem zaangażowanie i chęć pomocy ze strony konsultantki. Co więcej, pod koniec dnia, pani zadzwoniła do mnie jeszcze raz, pytając czy wszystko jest w porządku z moją przesyłką. Bardzo się cieszę, że w tym szczególnym czasie, jaki teraz mam, pracownicy infolinii DPD Polska wykazują tak dużą atencję i chęć pomocy dla swoich klientów. Dziękuję i polecam firmę DPD.