Opinia użytkownika: Klient_nnt2
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: taką odpowiedz otrzymałam z Luxmed na prośbę o przesunięcue terminu ważności abonamentu o czas, w którym nie można normalnie korzystać z usług w ramach posiadanego abonamentu: odpowiedz luxmed cyt: Odnosząc się do kwestii reklamacyjnej musimy zgodzić się z Panią w tej części, że w obecnej sytuacji nieco zmienił się format obsługi pacjentów w placówkach stacjonarnych LUX MED natomiast nie zgadzamy się z Pani uwagą odnośnie do niemożliwości korzystania z naszych usług. W obecnej sytuacji wzbogaciliśmy nasze usługi w porady telemedyczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych pacjentów, niestety teraz to jest niezbędna część procesu leczenia. Zgodnie z decyzją Ministerstwa Zdrowia, a także zaleceniem Inspektora Sanitarnego, dotyczącym ryzyka zarażenia koronawirusem, wprowadziliśmy mechanizm konsultacji telefonicznych z naszymi lekarzami, podczas których lekarz jest w stanie obiektywnie, w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, ocenić stopień problemu i w razie konieczności pokierować pacjenta na wizytę stacjonarną do placówki. Po odbyciu takiej wizyty będziemy mogli się zastanowić w jaki sposób zabezpieczymy Panią medycznie gdy otrzyma rekomendację takiej wizyty. Jesteśmy gotowi świadczyć stacjonarne konsultacje oraz wszystkie wynikające z nich badania laboratoryjne oraz USG. Oferujemy oczywiście również wizyty w formule porady telemedycznej i zachęcamy do korzystania z tej formy (Portal Pacjenta umożliwia rezerwację). Kontakt telefoniczny lekarza z Pacjentką jest z całą pewnością bezpieczniejszy. Formuła teleporady umożliwia nie tylko kontakt z lekarzem, ale także uzyskanie e-recepty, zwolnienia lekarskiego, czy skierowania. W obecnych warunkach musimy zjednoczyć się i niestety zrezygnować z części naszych preferencji i planów, żeby po ustaniu epidemii oraz wycofaniu wszystkich restrykcji znowu cieszyć się swobodą bez żadnych obaw o swoje zdrowie. Liczymy na Pani wyrozumiałość.