Opinia użytkownika: Klient_36oB
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W dniu 03-04-2020 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym z terminem dostawy 07-04-2020. Niestety od tej daty do 17-04-2020 cały czas status zamówienia był ten sam czyli przygotowane do wydania kurierowi. Kilkukrotny kontakt z infolinią kończył się tym samym tłumaczeniem oczekujemy na informacje z magazynu o przesyłce i o statusie. W dniu 17-04-2020 podczas rozmowy z infolinią zamówienie w końcu anulowałam. Niestety w dniu następnym na stronie zamówienie w dalszym ciągu było do realizacji ze statusem oczekuje na wydanie kurierowi. Dokonałam anulowania z poziomu strony nic to nie zmieniło w statusie. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Podczas kontaktu z infolinią w dniu dzisiejszym tj. 30-04-2020 roku w dalszym ciągu słyszę to samo tłumaczenie, że oczekują na informację z magazynu. To moje pytanie jest czy ten magazyn jest na innej planecie, że nie można przez 3 tygodnie uzyskać żadnych informacji. Nawet epidemia nie tłumaczy takiego zachowania. Generalnie nie można się połączyć z żadną osobą odpowiedzialną. Kierownicy i Dyrektorzy firmy się ukrywają. Nawet telefon do siedziby firmy nic nie daje bo sekretarka nie połączy z nikim w firmie. Czyżby firma widmo pobrała pieniądze od klientów i zniknęła? Nie polecam tej firmy pomimo, że kupiłam już u nich dużo sprzętów ale to jak teraz traktują klientów jest skandaliczne.