Opinia użytkownika: Edyta_602
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: W ostatnim czasie kilkukrotnie kontaktowałam się z infolinią Banku Millennium. Za każdym razem, mimo różnych pór dnia, czekałam ponad 20 minut na połączenie z konsultantem. Pracownicy infolinii z którymi rozmawiałam nie mieli dostępu do informacji dotyczących tematu moich poprzednich rozmów. Taka sytuacja wymusza na kliencie banku konieczność przybliżenia za każdym razem, na nowo sprawy z jaką się kontaktuje, co wydłuża czas obsługi. Konsultanci posługują się terminologią branżową, niezrozumiałą dla klienta. Odpowiedzi na pytania zadawane podczas rozmowy telefonicznej są udzielane szablonowo i dość lakoniczne, bez indywidualnego podejścia do klienta. Ponadto, pracownicy infolinii nie wykazują inicjatywy pomocy, a rekomendują osobistą wizytę w oddziale banku. Trudno pozytywnie załatwić sprawę podczas jednorazowego kontaktu.