Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_ybFn

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Dokonałem zakupu drukarki w sklepie internetowym i otrzymałem sprzęt z wadą - niesprawny. W sytuacji zagrożenia epidemiologicznego konsultant na infolinii nakazał abym dowiózł drukarkę do sklepu stacjonarnego. W dalszej rozmowie gdy gdy poprosiłem o przysłanie kuriera w celu odebrania tego sprzętu, wprowadzono mnie w błąd że muszę to zgłosić jako reklamację zaznaczając wymianę sprzętu i opisać że chcę aby odebrał sprzęt kurier przysłany przez sklep. Gdy nie otrzymałem żadnej innej informacji spakowałem drukarkę i wysłałem na własny koszt do sklepu. Po dwóch dniach z uwagi na zachowanie się konsultantów, którzy nie potrafili udzielić żadnej informacji co ponowne wysłałem zgłoszenie że z uwagi na to że otrzymałem sprzęt z wadliwy, chce odstąpić od umowy. Rozpatrywali to ponad dwa tygodnie nie udzielając konkretnej odpowiedzi po czym przysłali mi nową drukarkę nie biorąc pod uwagę mojego zgłoszenia o odstąpieniu od umowy. Moje przepychanka z konsultantami trwa nadal i nic nie mogę ustalić. Na infolinii nikt nie wie kto się zajmuje moim zgłoszeniem i kiedy się ze mną skontaktuje. Nie wiedza nawet gdzie ma siedzibę dział reklamacji, mało tego nie znają żadnych numerów do kierowników lub dyrektorów np. działu reklamacji. Na moją prośbę o kontakt z kierownikiem konsultantów otrzymałem dwukrotnie informacje że kierownik nie ma czasu ze mną rozmawiać a konsultanci, to mam wrażenie że są osobami z zaburzeniami, ponieważ osoby podejmując prace w jakiejś firmie znają choćby numery telefonów do poszczególnych działów/wydziałów, kierowników przełożonych, wydziału finansów który nalicza im wynagrodzenie, chyba że się mylę i w RTV eur AGD konsultanci pracują za darmo z uwagi na to, że nie mają żadnej wiedzy o innych pracownikach i możliwości kontaktu z nimi. Ogólnie firma/sklep to jedno wielkie nieporozumienie, banda niekompetentnych pracowników. Porażka, nigdy nikomu nie polecę.