Opinia użytkownika: Klient_sqVu
Dotycząca firmy: SWISS
Treść opinii: Zdecydowanie nie polecam zakupów online w butiku SWISS! Obsługa tragiczna, a czas uzyskania odpowiedzi na zapytania bardzo długi lub informacji nie ma wcale. Trzeba dzwonić i dopytywać chociaż to i tak nie pomaga bo za każdym razem zostaje podana inna informacja. Zamówiłam zegarek za pona 1000 pln z tygodniowym wyprzedzeniem i codziennie nawigowałam realizację swojego zamówienia poprzez kontakt mailowy i telefoniczny. Zapewniono mnie, że zegarek zostanie wysłany i że nie muszę się o to martwić. W dzień planowanej wysyłki, rano poprosiłam o numer przesyłki kurierskiej, jednak do godziny 15 nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W trakcie rozmowy telefonicznej po raz enty poinformowano mnie, że przesyłka jest spakowana i czeka jedynie na odbiór kuriera po czym w ciągu kilku minut po zakończeniu rozmowy otrzymałam wiadomość email, w której SWISS poinformował mnie o niemożności zrealizowania zamówienia z uwagi na brak towaru na magazynie. Dodam, że zegarek cały czas wyświetla się jako dostępny na ich stronie i tak jak już wspominałam, wielokrotnie zapewniano mnie o jego dostępności i oczekiwaniu na odbiór kuriera. Zachowanie i podejście do klienta są karygodne i bardzo źle świadczą o całej firmie. Mówię z punktu widzenia osoby prywatnej, ale też z punktu widzenia przedstawiciela działu zakupów w firmie produkcyjnej, w której takie sytuacje są niewyobrażalne. Na firmie SWISS nie można polegać. Liczę na to, że ktoś się w końcu za to zabierze.