Opinia użytkownika: Klient_spPn
Dotycząca firmy: Drogerie Natura
Treść opinii: Zamówienie zrobione 12 kwietnia, dziś mamy 28 i po wielu próbach kontaktu - bezowocnych zresztą, dziś dostałam maila że zamówienie anulowano. Infolinia to fikcja, nie ma szansy się dodzwonić, na maile odpisuje automat i można sobie czekać i czekać. Na facebookowym profilu drogerii ktoś od 5 dni sprawdza stan mojego zamówienia i sprawdzić nie może. Nie polecam tej firmy i nigdy więcej nie zrobię tam zakupów ani online anie stacjonarnie - przez 16 dni 3 razy zrobiłabym te same zakupy w innym sklepie i dostała je bez problemu. Jak można tak traktować klientów w dzisiejszych czasach? Z komentarzy na facebooku Natury wiem, że takich osób jak ja z niedostarczonymi zamówieniami przez kilka tygodni jest mnóstwo. Mam tylko nadzieję, że na zwrot pieniędzy nie będę czekać kolejnych 16 dni!