Opinia użytkownika: Elżbieta_764
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Rzadko tu bywam, bo większość spraw załatwiam online, ale jak potrzebuję produktu szytego na miarę i konsultacji z doradcą, wolę to zrobić twarzą w twarz niż na czasie (zwłaszcza, że z czasem oczekiwania bywa różnie i to wymaga cierpliwości). Po wejściu welcom manager proponuje coś do picia, a samo czekanie nie jest traumatyczną sytuacją :) Doradca przychodzi po nas osobiście i prowadzi do boksów, które umożliwiają dyskretne rozmowy. Konsultanci dobrze znają ofertę banku, są wyrozumiali i mili (nawet wobec lękliwych seniorów), chętnie pomagają świeżakom w obsłudze, cierpliwie tłumaczą. Doradzają odpowiednie rozwiązania, a nie tylko to, za co mają najwyższe marże czy coś innego i niepotrzebnego, na czym bank zarabia więcej.