Opinia użytkownika: Klient_XXxI
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: To jak niskie standardy obsługi prezentuje ostatnio DPD jest skandaliczne. Moja pierwsza przesyłka: kurier dwa dni woził paczkę, nie było z nim kontaktu, w systemie wpisał ze nie bylo mnie w domu, a byłem cały dzień, ostatecznie trzeciego dnia zostawił paczkę pod moimi drzwiami, bez żadnego dzwonka do drzwi. Dowiedziałem się kilka godzin później gdy sprawdziłem śledzenie przesyłki ze paczka leży pod moimi drzwiami - prawdopodobnie od kilku godzin. Druga sytuacja bardzo podobna. To był prezent, kurier zostawił przesyłkę pod drzwiami mojej koleżanki, której nie było w domu, na szczęście sprawdzałem często śledzenie przesyłki, znowu doręczona (w każdym momencie ktos te przesyłkę mógł zabrać skoro przesyłka została rzucona przed drzwi). Na szczęście koleżanka poprosiła telefonicznie sąsiada by zabrał przesyłkę spod drzwi