Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_iE3r

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: W dniu 19.04.2020 została zamówiona kuchenka firmy Amica. Dostawa na dzień dzisiejszy. Równolegle został wypełniony i wysłany formularz "odbioru zużytego sprzętu" . Na infolinii uzyskałam informację, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną sklep w moim miejscu zamieszkania nie wykonuje montażu oraz, że kuchenka zostanie dostarczona pod drzwi (zapłaciłam za wniesienie), a stara sprzed drzwi zostanie zabrana. W dniu dostarczenia zamówienia jego status nadal był określany jako "gotowy do wysyłki". Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że oni nie wiedzą czy sprzęt w dniu dzisiejszym zostanie dostarczony. Ok godziny 11:30 przyjechał kurier ze sprzętem, ale okazało się że starego sprzętu nie zabiorą, ponieważ "mają cały załadowany samochód i trzeba dzwonić na infolinię". Na infolinii z kolei nie potrafiono mi wytłumaczyć dlaczego kurier nie odebrał starego sprzętu. Kolejne telefony na infolinię i za każdym razem inne informacje: - w regulaminie pisze, że odbiór do 14 dni -> w regulaminie takiego zapisu nie ma. - j.w., z dodatkowym komentarzem, że "gdzie pisze, że sprzęt odbieramy w tym samym dniu". --> otóż w Dz.U. (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta oraz Inspekcja Handlowa). - przy kolejnym telefonie okres odbioru sprzętu według informacji od pracownika infolinii wydłużył się od 14 do 21 dni. Po ok dwóch godzinach od dostawy kuchenki otrzymałam mail , że "zamówienie już do Ciebie jedzie". Kolejne telefony i brak jakiegokolwiek rezultatu, o załatwieniu sprawy nie wspomnę. O godzinie 17:50 czyli jakieś 6 godzin po otrzymaniu towaru status zamówienia nadal nie uległ zmianie, a telefon z mojej strony został przekierowany do działu reklamacji, gdzie w głośniku od 1:20 słyszę " jesteś pierwszy w kolejce"...... i nadal czekam....na rozwiązanie sprawy.