Opinia użytkownika: Klient_zj0n
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Korzystam z DPD od dłuższego czasu. Niedociągnięcia i opóźnienia występowały zawsze ale myślałem że to chwilowe problemy z kurierami. Niestety cierpliwość się skończyła. Uważam że to najgorsza firma kurierska na rynku. Przesyłki dostarczane z opóźnieniami po kilka dni, odbiór przesyłek graniczy z cudem bo kurierzy nie przychodzą. Obsługa na infolinii jest karygodna, widać że firma ma zerowe standardy customer service. Zawsze na infolinii tylko słyszę że się nie da i jest przeciąganie i przeciąganie. Gdy po 4 dniach ( z codziennym ponawianiem odbioru) na infolinii jedyną radą jest "może Pan zrezygnować albo ponowić odbiór w systemie na następny dzień" to ręce opadają. Kurier potrafi zostawić pod drzwiami bez żadnego uprzedzenia i kontaktu, paczkę o wartości ponad 5000zł, i ma gdzieś czy ją ktoś ukradnie czy nie. Kurierzy sami w systemie sobie potwierdzają swoje obecności pod danym adresem mimo że nigdy tam nie dotarli a telefonów nie odbierają. Można napisać całą książkę na temat firmy DPD i byłby to przykład jak nie należy traktować klientów. ODRADZAM pod każdym względem!