Opinia użytkownika: Klient_0khX
Dotycząca firmy: Miejski Zakład Komunikacji Wejherowo Sp. z o.o.
Treść opinii: W dniu dzisiejszym tj.21.04 o godz.6.22 na przystanku lini nr.2 ul.12-go Marca(koło cukierni ,,Sabinka")zatrzymał się autobus nie otwierając drzwi.Po dłuższej chwili kierowca otworzył środkowe drzwi i weszłam do środka i skasowałam bilet. Po chwili kierowca tego autobusu wyszedł do lini buforowej i zaczął głośnym tonem,krzykiem nakazując opuścić mi autobus. Zapytałam jaki jest powód mojego opuszczenia,to znów w sposób ordynarny stwierdził,że mam wysiąść. Nadmieniam że pan kierowca ma problemy emocjonalne,nie nadaje się do pracy kierowcy autobusu Informuję że jestem pracownikiem szpitala i takim zachowaniem spowodował,że zostałam zmuszona pojechać na dużur taxi,w konsekwencji spóźniajac się do pracy. Mam nadzieję,że od tego pana zostaną wyciągnięte konsekwencje. Cały przebieg zaistniałej sytuacji można prześledzić w monitoringu,ktory znajduje się w autobusie. Czekam na odpowiedź