Opinia użytkownika: Klient_jJOS
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Walczę o swoje opłacone, zamówienie z dnia 03.04 do dnia dzisiejszego tj, 21.04 dzwonię na infolinię tego pseudo sklepu praktycznie codziennie. Od pewnego czasu wprowadzono nawet odrębną opcję dla osób które nie otrzymały swojego zamówienia, Do 14 kwietnia dzwoniłem na infolinię ale w niczym to nie pomogło konsultanci nic nie mogą i nic nie wiedzą.. 14.o4 napisałem wiadomość korzystając z konta w sklepie z zapytaniem co z moim zamówieniem. Po 2 dniach przyszła odpowiedź "Sprawa została przekazano do rejestracji zgłoszeń w sekcji wyjaśnień" o co chodzi tego pracownicy infolinii nie potrafili wyjaśnić. Po tym jak pojawiła się opcja zgłoszenia problemu z nie otrzymanym zamówienie dwa razy połączyłem się z osobami, które tam pracują. Za pierwszym razem poinformowano mnie, że w dniu 07.04 czyli wtedy kiedy zamówienie miało do mnie dotrzeć, zrezygnowałem z niego. Oznajmiłem, Pani konsultantce, ze z niczego jeszcze nie rezygnowałem a w tym dniu powinienem otrzymać zamówienie. W obu przypadkach podobno mailowo eskalowano problem wyżej. W dniu wczorajszym tj. 20.04 otrzymałem wiadomość, że moje zamówienie zmieniło status na "przekazane do wydania". Nawet się ucieszyłem ale postanowiłem sprawdzić to u źródła. Zadzwoniłem na infolinię i zapytałem o status mojego zamówienia. Uzyskałem odpowiedź, że moje zamówienie zaginęło w magazynie, ręce opadają. Do tej pory byłem wiernym klientem tego sklepu, Od dnia dzisiejszego ani przez Internet ani przez sklep stacjonarny nic więcej od nich nie kupię.