Opinia użytkownika: Klient_7qg1
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Bardzo nieprzyjazna obsługa klienta. Frontem do klienta to nie ten sklep. A oto kilka paranoicznych "zasad": jak już złożysz zamówienie to musisz w nim trwać, nie możesz niczego zmienić, a jedynie anulować w całości, już ktoś tu wspomniał ... pieniądze za zwrot dostajesz do 14 dni. 14 dni ?pracownikom z obsługi jest obojętnie, nie chcesz to nie; zasłanianie się zaakceptowanym regulaminem jest nie na miejscu (kto czyta całe regulaminy sklepów); obsługa twierdzi, że korzystam z jakiś kodów rabatowych i teraz trzeba się podporządkować zasadom promocji, a przecież kody wpisują się same. To jest trik na to, żeby wpędzić klienta w nowe inne regulaminy, które moim zdaniem są sprzeczne z prawami konsumenta. Np. zamówiłeś kilka produktów, a chcesz zrezygnować z tylko z jednego z nich - masz takie prawo, nie podoba ci się, a sprzedaż jest wysyłkowa ! Niestety nie możesz ! bo zaakceptowałeś regulamin promocji: "mogłeś nie kupować w promocji" ! Pokazują cenę za którą możesz kupić, ale pamiętaj że to nie jest taka zwykła cena - to cena razem z batem na Ciebie. Podobną rzecz widziałem w sieci Play: abonament za 30 zł/miesiąc, ale musisz dać sobie skserować dowód osobisty - co ? skserować dowód ? a no tak ... możesz nie dać skserować i nie skorzystasz z promocji. Następny: kupujesz produkty za 20 tyś i zapłaciłeś. Okazuje się, że niechcący pomyliłeś jedną pozycję - miał być inny kabel ..... uuuuu ...... możesz tylko anulować i poczekać 2 tygodnie na kasę. No chyba że masz luźne 20 tysięcy i zamówisz te same rzeczy jeszcze raz z zapłatą, a poprzednie anulujesz. Firma ta (a może tylko obsługa) wygląda na to że ma miliony kont bankowych, bo wpłacone pieniądze "nie można przeksięgować" na inne zamówienie. To za trudne do opanowania. Jestem zasmucony tym sklepem i niestety nic już tam nie kupię. Czas się obudzić i przestać kupować w takich sklepach i dać zarabiać lokalnym sprzedawcom którym na prawdę zależy.