Opinia użytkownika: Bogdan Klient
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Do dnia dzisiejszego miałem do sklepu bardzo duże zaufanie i wybierałem sklep Euro AGD, w którym dokonywałem zakupów. Niestety ale bardzo się zawiodłem, dokonałem zamówienia w sklepie internetowym dnia 17.04.2020 I otrzymałem informację, że zamówienie otrzymam 20.04.2020 w godz. 9:00-19:00. Do 21.04.2020 oczywiście o otrzymaniu mojego zamówienia nie ma mowy. Sprawdzając gdzie jest przesyłka otrzymuję informację, że kurier do dnia dzisiejszego nie otrzymał od sklepu mojej przesyłki, z kolei dzwoniąc na infolinię sklepu okazuje się, że przesyłka została wydana - pytam się komu, skoro kurier jej nie dostał? Kto tu kłamie, i gdzie jest towar, za który zapłaciłem? Konsultantka, nie podaje swojego nazwiska tylko numer, nie umie odpowiedzieć na żadne pytanie i pomóc w ustaleniu co się dzieje z moim zamówieniem i kiedy je mogę otrzymać. Jedyny wniosek jaki się nasuwa po tej rozmowie to taki, że to generalnie jest mój problem i powinienem sobie czekać na przesyłkę, do kiedy oczywiście nie wiadomo. Jak z filmu „nie mam Pańskiego płaszcza i co mi Pan zrobisz?”. Nie zostałem również przełączony do osoby bardziej kompetentnej, prosiłem tez o połączenie z przełożonym co oczywiście nie było możliwe. To jest jakiś dramat jeśli chodzi o obsługę. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Nie róbcie zakupów w sklepie internetowym, oby się nie okazało, że z powodu epidemii i związanych z tym przestojów są na skraju bankructwa, pobierają płatności za towar ale go nie realizują.