Opinia użytkownika: Klient_BJ49
Dotycząca firmy: cda.pl
Treść opinii: Na początku było fajnie. Wykupiłem konto CDA Premium. Filmy (również te w jakości HD) otwierały się bez problemu. Obecnie każdy dodany film odtwarza się przez 2 sekundy, po czym wszystko się zapętla i użytkownik dostaje w pysk komunikatem "wystąpił błąd odtwarzania". Oczywiście obsługa techniczna ignoruje problem i zwala winę na użytkownika i jego komputer. Konsultanci stosują taktykę "niekończących się pytań", z których nic nie wynika. Pytają o to, który film się zacina, jaki mamy system operacyjny, jaką przeglądarkę... Te pytania są oczywiście bez sensu, ponieważ w mailu widać nasz system i przeglądarkę. Całość ma na celu zniechęcenie do drążenia tematu, który pozostaje bez rozwiązania. Jeśli nie chcecie płacić za usługi, których nie dostaniecie, omijajcie ten portal.