Opinia użytkownika: Piotr_1169
Dotycząca firmy: HDI
Treść opinii: Zadzwoniłem w celu uzyskania pomocy assistance ponieważ maska się nie otwiera w aucie. Raz się otworzyła i nie miałem pewności czy dobrze maskę zamknąłem oraz czy się nie otworzy podczas jazdy bo wtedy może dojść do nieszczęścia. Konsultant szybko mnie zbył mówiąc abym sobie do serwisu pojechał nie wyjaśniając powodu swojej decyzji. Podejście do jakości obsługi klientów jest lekeważące. Następnie ponownie zadzwoniłem z pytaniem jak nazywa się firma która świadczy usługi assistance dla HDI. Odebrała Pani która z krzykiem w głosie bardzo nieuprzejmie powiedziała nazwę firmy. Wysłałem reklamację plus do wiadomości Rzecznika prasowego na zachowanie konsultantów a nie na fakt że nie zrealizowali usługi. Otrzymałem odpowiedź że nie należała mi się pomoc ponieważ auto nie było unieruchomione ale żadnych słów przepraszam za nieuprzejmą obsługę ze strony konsultantów. Odpisałem że zdawałem sobie sprawę iż auto nie jest unieruchomione i chciałem się dowiedzieć co w takiej sytuacji. Dodatkowo napisałem, że jeszcze dużo nauki przed wami lub zmieńcie trenerów skoro firma nie wyciąga wniosków z zachowania konsumentów i nie jest w stanie przeprosić klienta. Widocznie większość osób reprezentuje niski poziom. Dla porównania zadzwoniłem do firmy AXA assistance. Tam zostałem profesjonalnie obsłużony. Zapraszam to czytania na stronie jakość obsługi opinii na temat AXA.