Opinia użytkownika: Klient_K8lR
Dotycząca firmy: Aldi
Treść opinii: Kiedyś bardzo lubiłam ta sieć, od jakiegoś czasu już nie. Na półkach zdarzają się przeterminowane produkty, ostatnio kupiłam biały ser (ważny jeszcze 2 tygodnie) który w domu okazał się cały pokryty pleśnią i grzybem. Jak go zareklamowałam (wysłałam i zdjęcie sera i paragonu - na ponad 200 PLN) dowiedziałam się, że jak pojadę z powrotem do tego sklepu, odstoję pod nim te 20-30 min (epidemia) to kasjer odda mi pieniądze. Niestety nie mają zwyczaju odsyłać pieniędzy na konto. Taka "elastyczność" w dobie epidemii. Swego czasu kupowałam m.in. 1 opakowanie makaronu, kasjerka tak szybko machała produktami pod czytnikiem, że namachała mi 5 opakowań. Niestety zauważyłam to dopiero w domu sprawdzając rachunek. Aldi chwali sie w mediach, że ich pracownicy są zaopatrzeni w przyłbice i maseczki. Może i są. W mediach. Bo w sklepie żaden z pracowników nie miał przyłbicy a połowa nie miała również maseczek. A że nie mają zasłoniętych twarzy widać, jak strasznie są skrzywieni na widok klientów.