Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Spółka PKP IC nie za bardzo przejęła się losem pasażerów w czasie stanu epidemii w kraju. Wcale nie chodzi o odwołane pociągi, bo to naturalne w czasie, gdy liczba korzystająca z usług przewoźnika jest znikoma. Bulwersuje natomiast zasada zwrotu biletów niewykorzystanych u przewoźnika, gdyż PKP IC nie traktuje wszystkich pasażerów na równi. Dopiero 13 marca br. Spółka wydała komunikat, w którym poinformowała, że pełny zwrot może w drodze reklamacji otrzymać pasażer, który zakupił bilety do 4 marca br. Zachodzi uzasadnione pytanie, w czym gorszy jest pasażer, który zakupił bilet 5 marca od tego, który kupił bilet dzień wcześniej. Na wszelkie reklamacje z tego tytułu Spółka odpowiada negatywnie, a to znaczy, że mimo rządowego zakazu przemieszczania się, Spółka nie odda kosztów z rezygnacji potrąconych jako 15% prowizji. Niestety, nie jest to działanie pro pasażerskie.