Opinia użytkownika: Klient_qVU8
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: wczoraj 17.04.20202 robiłam zakupy około godz.20.00, dozownik do dezynfekcji brudny, zamiast rękawiczek torebki foliowe(które spadają). Do kasy kolejka przez cały sklep bo tylko jedna kasa czynna, mimo że po sklepie chodziła obsługa. Zapraszano do kas samoobsługowych, ale przy nich stoi się o wiele dłużej bo brak pracownika który mógłby pomóc, bo wszystkim zapalała się czerwona lampka więc klienci woleli stać do zwykłej kasy. W końcu kasjerka kasa nr1 poprosiła koleżankę aby usiadła na kasie obok ale ona nie kwapiła się (widać było problem personalny). W końcu na kasie nr 3 usiadła pani z wielką łaską, na taśmę nie zdążyłam wypakować towaru pani zaczęła kasować , co spiętrzyło zakupy po drugiej stronie. Najlepszy jest finał, za zakupy ok.230 zł można było zapłacić wyłącznie gotówką?????!!!!!!!!!! Jak się dowiedziałam od tej pani że kartą płaci się wyłącznie w kasie samoobsługowej. Więc to była kara za to że pani musiała usiąść przy kasie. Gratuluję personelu!!!!! W dobie reżimu sanitarnego, brak dezynfekcji (brudny dozownik), brak rękawiczek i przymus płacenia gotówką i problem personalny w zespole. Za to klienci stanęli na wysokości zadania nie dość że dostosowali się do wszystkich zaleceń, dzielnie znosili wszelakie niedogodności, cierpliwie czekali w kolejce i nikt się nie odzywał. Brawo MY.Mam nadzieję że ktoś mądry to przeczyta i nastąpią zmiany w tej placówce.