Opinia użytkownika: Klient_uE8r
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: zamówiłem serwis do płyty ceramicznej, która była uszkodzona. Przyjechał serwisant, wyjął płytę, odkręcił osłonę przyłączenia kabla zasilającego stwierdził, że wszystko jest prawidłowo podłączona . Następnie stwierdził także, że występują błędy E 26 i E42 i powiedział, że trzeba wymienić moduł, nic więcej nie sprawdził . Przekazał że moduł kosztuje powyżej 1500 zł + montaż i skasował 176 zł za wizytę. Osobiście rozkręciłem płytę i okazało się, że jest to tylko uszkodzony jeden kondensator za jedyne 79 groszy. Po wymianie uszkodzonego kondensatora wszystko działa prawidłowo. dziwię się tylko, że zgłaszając się do autoryzowanego serwisu zostałem potraktowany jak dojna krowa i nie zostałem załatwiony pozytywnie. Płytę tą kupiłem tylko ze względu na Niemiecką dokładność i solidność wykonania i serwisu ( koszt zakupu tej płyty przekraczał wartością od innych podobnych ponad 60%). Po obecnych doświadczeniach z serwisem muszę się dokładnie zastanowić i zmienić priorytety. niezadowolony użytkownik