Opinia użytkownika: Klient_Xdsr
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Niestety po przeczytaniu opinii widzę, że to, co wzięłam za pomyłkę firmy jest standardowym działaniem. Po dziś dzień nie otrzymałam zamówienia złożonego 3 kwietnia, ponieważ sklep złożył zlecenie w firmie kurierskiej na 3 paczki na moje nazwisko, a nadał tylko dwie, w wyniku czego moje zamówienie wróciło z powrotem na magazyn. Na infolinii zero informacji - wszyscy umywają ręce, kierują do innych osób, innych działów, zalecają cierpliwość. A ta mi już się kończy. Towar wzięty na raty, więc nie mogę już zrezygnować z zamówienia. Nikt nie jest w stanie podać nawet orientacyjnego scenariusza, kiedy i czy w ogóle otrzymam towar, który muszę spłacać. Status zlecenia - oczywiście zrealizowany, faktura przysłana mailowo. Dramat, wstyd, żenada, zero empatii i chęci naprawienia swojego błędu. Jeśli sytuacja w przeciągu najbliższych dni nie ulegnie zmianie, będę zmuszona szukać pomocy gdzie indziej.