Opinia użytkownika: Klient_kMJt
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: To co wyprawia ta pseudo medyczna firma woła o pomstę do nieba. Brak wizyt mimo, ze5 w umowie mam zapewnione 48h. Dają namiary do placówek współpracujących i radz sobie człowieku sam, a kasę z abonamentu pobierają bez zajakniecie. Gdy w placówkach współpracujących terminu brak, wyrażają zgodę na zwrot kosztów, ale lekarza szukaj se człowieku sam. Za koszty mają oddać niby w ciągu 31 dni. Więc musisz zapłacić abonament do tej pseudo placówki k dodatkowo koszta wizyty na własną ręk, bo Luxmed nie ma terminów. Niestety pieniądze przyszły do mnie z dużym opóźnieniem, mimo 10 reklamacji nikt się nie spiszyl używają pandemii jako wymówki w tym czasie pobierał kasę za abonament. Wkoncu ktoś łaskawie poinformował że mogę ubiegać się o dodatki za zwłokę, po wysłaniu prośby o odsetki nikt nie odpisuje. Brak słów na taki brak.profesjonallizku i podejście do klienta o braku usług nie wspominając. JESLI MOŻESZ OKIJAJ TO MIEJSCE